Retourneren van artikelen

Dentomedic besteeds grote zorg aan de kwaliteit van werwerking, verpakken en verzenden van van uw bestellingen.
Toch kan het voorkomen dat een zending niet naar behoren aankomt of niet klopt met uw bestelling.
In dat geval zorgen wij voor een snelle afhandeling. Daartoe vragen wij rekening te houden me onderstaande voorwaarden.

Wanneer kan een artikel worden geretourneerd?

14 dagen

Als u het artikel niet langer dan 14 dagen geleden heeft ontvangen.

Artikel beschadigd

Wanneer een artikel is beschadigd kan deze worden geretourneerd.

Onjuiste levering

Wanneer er een onjuiste levering heeft plaatsgevonden. Dit houdt in dat het ontvangen artikel niet overeen komt met uw bestelling. Voor creditering komen uitsluitend artikelen in aanmerking die in onbeschreven, onbeschadigde en originele verpakking geretourneerd zijn en derhalve geschikt zijn voor wederverkoop.

Welke artikelen kunnen niet worden geretourneerd?

Steriele producten

Producten die steriel zijn verpakt

Speciale bestellingen

Producten speciaal besteld op verzoek van de klant

Instructies in geval van retournering

Om een artikel te kunnen retourneren volgt u de volgende procedure:


1. Aanmelden van een retourzending
  • Neem contact op met onze afdeling klantenservice, tel. +31 6 302 419 62 of stuur een e-mail naar info@dentomedic.nl
  • Geef het order- en artikelnummer op en de reden waarom u het artikel retour wilt zenden.
  • U zendt het artikel retour.
2. Verpakken en verzenden
  • Verpak de artikelen in een voor transport geschikte omverpakking op een wijze dat de artikelen onderweg niet kunnen beschadigen.
3. Verwerking en creditering
  • Zodra wij de retourzending hebben ontvangen, ontvangt u daarvan een bevestiging per e-mail. Indien de retourzending voldoet aan de gestelde voorwaarden, ontvangt u een creditnota of wordt ter omruiling een nieuwe zending naar u verzonden.